Byggje gode fagmiljø mellom tilsette, leiarar og eksterne
Byggje gode psykososiale miljø saman med barn og føresette
Sjå skular og barnehagar som ein del av lokalsamfunnet
Sørge for gode overgangar til barnehage, barneskule og ungdomsskule saman med barn og føresette
Bruke kvalitetar i nærområda og lokale ressurspersonar for leik og praktisk læring
Bruke nærområdet til å byggje engasjement for klima, miljø og ressursbruk
Bruke fysisk aktivitet i pedagogikken
Bruke teknologi og digitale hjelpemiddel i pedagogikk og drift
Samarbeide med dei vidaregåande skulane og HVL for å vidareutvikle utdanningsløpet
Vurdere å bruke doktorgradsstipendiat for offentleg sektor til å knyte tettare band mellom praksisfeltet og fag- og forskingskompetansen som HVL representerer
Gje rom for delte stillingar mellom oppvekstsektoren og HVL
Bruke pilotar eller forbetringsprosjekt til å gje gode løysingar og utvikling av tenestene, og danne grunnlag for ekstern finansiering
Legge til rette for at skular og barnehagar har tilgang til rom og utstyr som inspirerer til kulturelle aktivitetar, og at skular og barnehagar kan ta kulturtilbodet i kommunen aktivt i bruk
Legge til rette for kunst-, kultur- og kreative tilbod for barn og ungdom